En Yeniler
Yükleniyoor...

Ansys Nasıl Yüklenir ? ( Detaylı + Videolu Anlatım )

Ansys Nasıl Yüklenir ? ( Detaylı Anlatım )

Merhabalar ,

Bu yazımda sizlere ansys 15 'i bilgisayara kurmayı anlatacağım. Anlatım ekran görüntüleri ile olacaktır, görüntüleri sırası ile takip ediniz. İsteyenlere , videolu anlatım yazının altına eklenmiştir.

ANSYS NASIL YÜKLENİR VİDEOLU ANLATIM İÇİN TIKLAYINIZ

Ansys indirmek isteyenler  ' Ansys Nasıl İndirilir ? ' başlıklı yazımı okuyabilir.
Ansys Nasıl Yüklenir ?
1. Kuruluma başlamak için disk 1'i okutuyoruz.





Ansys Nasıl Yüklenir ?
2. Görüntüdeki seçeneklere göre devam ediyoruz.
Ansys Nasıl Yüklenir ?
3. Görüntüdeki seçeneklere dikkat ederek bir sonrakine geçiyoruz.
Ansys Nasıl Yüklenir ?
4. Görüntüdeki açıklamalara dikkat edip devam ediyoruz.
Ansys Nasıl Yüklenir ?
5. Görüntüdeki açıklamalara göre devam ediyoruz.
Ansys Nasıl Yüklenir ?
6. Görüntüdeki açıklamalara göre devam ediyoruz.
Ansys Nasıl Yüklenir ?
7. Görüntüdeki açıklamalar önemli, onlara göre devam ediyoruz
Ansys Nasıl Yüklenir ?
8. Görüntüdeki açıklamalara göre devam ediyoruz.
Ansys Nasıl Yüklenir ?
9. Görüntüdeki açıklamalara göre devam ediyoruz
Ansys Nasıl Yüklenir ?
10. Disk 2 'yi istiyor, bir sonraki görüntüye geçiyoruz

Ansys Nasıl Yüklenir ?
11. Görüntüdeki açıklamalar önemli , onlara göre devam ediyoruz.
Ansys Nasıl Yüklenir ?
12. Görüntüdeki açıklamalara göre devam ediyoruz.
Ansys Nasıl Yüklenir ?
13. Görüntüdeki açıklamalara göre devam ediyoruz.

Ansys Nasıl Yüklenir ?
14. Görüntüdeki açıklamalara göre devam ediyoruz.
Ansys Nasıl Yüklenir ?
15. Görüntüdeki açıklamalara göre devam ediyoruz.
Ansys Nasıl Yüklenir ?
16. Görüntüdeki açıklamalara göre devam ediyoruz
Ansys Nasıl Yüklenir ?
17. Başka bir şey yüklemeden exit 'a tıklayıp kapatıyoruz. Bir sonraki görüntüye geçiyoruz
Ansys Nasıl Yüklenir ?
18. Görüntüdeki açıklamalara göre devam ediyoruz.

Ansys Nasıl Yüklenir ?
19. Crack dosyasının içerisindekileri kopyalıyoruz.

Ansys Nasıl Yüklenir ?
20. Görüntüdeki açıklamara göre crack işlemini yapıyoruz


    Adımların hepsi tamamlandıktan sonra , Ansys programı kullanılmaya hazırdır. 

Emre ÖZTÜRK


Yorum Bırakmayı Unutmayın Lütfen :)



Benzer Aramalar: Ansys , Ansys İndir , Ansys Nasıl Yüklenir , Ansys Videolu Anlatım , Ansys Yükleme Videolu , Ansys Torrent , Ansys Torrent İndir , Ansys Hızlı İndir , Ansys Kurulum , Ansys Kurulum Videosu , Ansys Eğitim Seti

32 yorum: Bir Yorum'da Sen Bırak

  1. kardeş ben programı indirdim kurdum açarken cublas64_31_9.dll eksik hatası veriyor.sende mevcutsa bana gönderebilirmisin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail adresi bırakırsanız eksik dosyayi atabilirim

      Sil
  2. muhammetkrdemir@gmail.com system 32 de dll dosyalarım çok eksik her seferinde hatalar verip duruyor. format çektim bilgisayarıma yine de birşey düzelmedi. ilgilendiğin için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim cublas64_31_9.dll programdan dolayı oluşan bir hata değilmiş , program dosyalarına baktım böyle bir dosya yok , fakat senin için biraz araştırdım.

      Nvidia ekran kartı kullanıyorsan driver'in da sorun olabilir. Driverini güncellemeyi veya silip tekrar kurmayı deneyebilirsin.

      Sil
    2. Veya nvidia nın cuda toolkit adlı bir programı varmış , kullanmadım ne işe yarar bilmiyorum , fakat bu programla hatayı düzelliklerini söyleyenler var. İstersen araştırabilirsin netten.

      Sil
  3. kardeşim çok teşekkür ederim. sorunu hallettim format attım bilgisayarıma sonra ekran kartımın orjinal cd sinden driveri yükledim sorun çözüldü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim , sorununuz çözüldüyse ne mutlu :)

      Sil
  4. hocam ben anysys HFSS yüklemek istiyordum yardımcı olabilir misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan elimde mevcut değil , fakat mail bırakırsanız sizin için araştırıp dönüş yapabilirim.

      Sil
  5. kardeşim yükledim ama programı bulamıyorum nereye gittiğini programlarım kısmındada çıkmıyor ama herseyi eksiksiz yaptım???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen masaüstüne simge gelmiyor , c: içerisinde programı kuruduğun yere girip masaüstüne kısayol oluşturabilirsin.

      Sil
  6. iyi günler sitenizde olan linkten ansys 15 ındırıp kurdum fakar içinde kulumda anlattgınız crack dosyları yok yardımcı olurmusunuz ?

    YanıtlaSil
  7. iyi günler sitenizde olan linkten ansys 15 ındırıp kurdum fakar içinde kulumda anlattgınız crack dosyları yok yardımcı olurmusunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Disk 1 ve disk 2 olarak 2 disk şeklinde , crack dosyaları disk 1 'in içerisinde.Ben kontrol ettim crack dosyaları mevcut sizde tekrar kontrol edin yine bulamazsanız özelden atabilirim.

      Sil
    2. iyi günler hocam linkten ansys 15 indirip kurdum ama crak dosyaları yok disk 1 ve disk 2' nin içerisinide kontrol ettim oradada bulamadım yardımcı olurmusunuz ?

      Sil
    3. Merhaba Emre. Bana crack dosyalarını atabilir misin? nurullahyildirim@outlook.com.tr

      Sil
    4. Merhaba Emre. Bana crack dosyasını atabilir misin? nurullahyildirim@outlook.com.tr

      Sil
    5. Torrentten indirince bahsettiğiniz crack dosyaları çıkmıyor disk 1 in içeresinde de bulamadım zahmet olmazsa bana mail olarak atabilir misiniz?

      Sil
  8. merhaba kardeşim sende ansys 17.2 nin creak dosyası var mı?

    YanıtlaSil
  9. iyi günler admin ben crack dosyalarını bulamıyorum lütfen fevzii.ssahbaz@gmail.com adresine yollarmısın

    YanıtlaSil
  10. iyi günler linkten ansys 15 indirip kurdum ama crack dosyaları yok disk 1 ve disk 2'nin içerisini kontrol ettim ama bulamadım yardımcı olurmusunuz ?

    YanıtlaSil
  11. iyi günler sitenizde bulunan linkten ansys 15 kurdum ama crack dosyası yok disk 1 ve disk 2' nin içerisinide kontrol ettim bulamadım yardımcı olurmusunuz ?

    YanıtlaSil
  12. iyi günler ansys 15 indirip kurdum ama içerisinde crack dosyası yok. Disk1 ve disk2'nin içerisinide kontrol ettim orada yok yardımcı olurmusunuz ?

    YanıtlaSil
  13. hocam bende crack dosyasını bulamadım hem cd 1 hemde cd 2 ye baktım ıkısındede crack dosyası yok atabılme sansınız var mı ?

    YanıtlaSil
  14. merhaba Emre bana crack dosyalarını atabilir misin? nurullahyildirim@outlook.com.tr

    YanıtlaSil
  15. kardeşim eline sağlık güzel yazmışsın makaleyi faydalı oldu bana da kurulumda. tekrar teşekkürler...

    YanıtlaSil
  16. İyi günler ben de sizin verdiğiniz linkten indirdim fakat crack dosyası ve kurulum bittikten sonra kurmamız gereken dosya çıkmadı yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  17. İyi günler ben de sizin verdiğiniz linkten indirdim fakat içinde crack dosyası ve kurulum yaptıktan sonra yüklememiz gereken dosya çıkmadı yardımcı olursanız sevirim.

    YanıtlaSil
  18. crack dosyaları tam olarak nerede acaba bulamadım yardımcı olursanız sevinirim...

    YanıtlaSil
  19. iyi günler benim dönem ödevim için gerekli olan ansys programını bu siteden buldum öğrenci versiyonu olan 19.0'ı indirmişdim ama bir türlü çalıştıramadım . sonra bu sizin sitenizden buldum 15 sürümünü indirmeyi denedim indirdim 32.64 bit lik olanlarını fakat içerisinde crack dosyasına rastlayamadım yine de kuruluma devam etmeyi denedim işlem adımlarından geometry ile ilgili kısımda bende hiçbir çizim programı olmadığı için solidwork indirmeye karar verdim inanın 10 gündür sadece ansys ' i kurmaya uğraşıyorum eğer bana yardımcı olabilirseniz çok çok sevinirim inanın artık kırılım noktasındayım vazgeçmenin eşiğine geldim teşekkür ederim mail adresim "beratozciftci001@hotmail.com"

    YanıtlaSil
  20. Merhaba lisan yapmam için crack dosyası disk 1'in içinde yazmışsınız ancak resimde görülen crack ve ansyslmd dosyaları yok, lisence dosyası var onu crack yapılan yere kopyaladım ancak program açılınca lisans hatası veriyor. Crack için gereken dosyaları özel olarak ayrı bir linkten paylaşabilir misin? Önemli bir konu da...

    YanıtlaSil
  21. merhaba iyi günler kardeşim crack dosyalarını bulamadım içinde bana yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerlidir , en kısa sürede dönüş yapılacaktır.