En Yeniler
Yükleniyoor...

Solidworks 2017 Full Torrent İndir - Hızlı - Full - Torrent - Kurulum - Crack

Solidworks 2017 Full Torrent İndir

Solidworks 2017 Full Torrent İndir - Hızlı - Full - Torrent - Kurulum - Crack

Web sitemde mühendislik programlarına , eğitim setlerine ve alıştırma çizimlerine yer vermeye çalışıyorum. Sizin de aradığınız başka program varsa ;

Bilgikumbarasi / Mühendislik / Programlar 

Kısmını ziyaret edebilirsiniz. Ayrıca aradığını ve bulamadığınız bir program için. Program İstek kısmını kullanarak program talebinde bulunabilirsiniz.





Gelelim Solidworks 2017 Torrent İndirmesine

Solidworks mühendislik alanın da , kullanılan başlıca programlardan biridir. Solidworks 2017 versiyonu ise , şuana kadar çıkmış en yeni sürümdür. Ve solidworks 2017 programı içerisinde birçok değişiklik ile gelmiştir. Bu değişiklikleri öğrenmek için tık

Programı indirip , yükledikten sonra sizlerle paylaşıyorum. Ve bir eksiğini görmedim. Yine de solidworks'ün diğer versiyonları için aşağıdaki yazılara bakabilirsiniz.

Ayrıca , Solidworks 2017 Türkçe Eğitim seti için de , aşağıdaki yazıya bakabilirsiniz.

SOLİDWORKS 2017 TÜRKÇE GÖRSEL EĞİTİM SETİ 

Peki Solidworks 2017 Nasıl İndireceğiz ?

Solidworks 2017 indirmesi , tamamen torrent ile sunulmuştur. Sadece torrent dosyası turbobit üzerine yüklenmiştir.

İndirme işleri hakkında bilginiz yoksa , aşağıdaki yazılara göz atınız.

Turbobit'ten Nasıl Dosya İndirilir ?

Torrent'ten Nasıl Dosya İndirilir ?

Buraya kadar herşey tamamsa , artık solidworks torrent dosyamızı indirebilir.


SOLİDWORKS  2017 TORRENT DOSYASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ.



  • Rar şeklinde olan dosyamızdan , torrent dosyasını çıkartıyoruz. 
  • Torrent programımız ile , torrent dosyamızı açıyoruz.
  • İnternet hızınıza göre solidworks 2017 inmeye başlıyor

Kurulum ve crack videolu anlatımı ingilizce olarak , indirdiğiniz dosya içerisinde mevvuttur. Videoyu takip ederek kurulum yapabilirsiniz. 

Türkçe kurulum adımları için aşağıda ki bağlantıyı kullanabilirsiniz

Solidworks 2017 Nasıl Yüklenir ? 








Benzer Aramalar: Solidworks , Solidworks 2017 , Solidworks torrent , Solidworks 2017 torrent , Solidworks torrent indir , Solidworks torrentle indir , Solidworks 2017 torrent indir , Solidworks 2017 torrentle indir , Solidworks indir , Solidworks hızlı indir , Solidworks full indir , Solidworks 2017 indir , Solidworks 2017 hızlı indir , Solidworks 2017 full indir , Solidworks 2017 full torrent , Solidworks 2017 full torrent indir , Solidworks 2017 

22 yorum: Bir Yorum'da Sen Bırak

  1. patch dosyası yok activator uygulamasıda nasıl crackliycez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. _SolidSQUAD_ isimli klasör , serial ve crack dosyalarını içerek klasördür. Read me dosyasını okuyarak veya indiridğinizi dosyalara içerisindeki videoyu izleyerek nasıl crack yapacağınızı öğrenebilirsiniz.

      Sil
    2. EMRE BEY SOLID SQUAD KLASORU BOZUK GOZUKUYOR
      BI KONTROL EDEBILIR MISINIZ

      Sil
    3. Herhangi bir sorun göremedim , torrentten indirirken eksik veya hatalı indirmiş olabilir tekrar bir kontrol edin yine olmazsa sizin için ayrı olarak upload edebilirim

      Sil
  2. Ne diye şarkı, türkü ekliyorsun, zaten 10 saate inmiyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dosya boyutu toplamda 10 mb , belirli bir boyutun üstüne çıkardığımda link kırılması daha az oluyor. Torrent ile indiriceğiniz program ise 7 gb a yaklaşık. Eğer 10 mb 'ı 10 saatte indiriyorsanız. Programı indirme işine hiç girmeyin derim

      Sil
    2. Özellikle binbir reklam girsin araya diye il önce bc.vc sonrada turbobit den upload ediyorsunuz. O yüzden 10 saatte iniyor. 50Mbps internet olsa neye yarar. Saçma sapan siteler ile uğraştırıyorsunuz insanları.

      Sil
    3. Sen bu sitenin sahibi veya editörü olsan şuraya bi upload arayüzü yaparsınız kendinize. Torrent gibi kb lık dosyaları bi zahmet ordan bize aktarın.

      Sil
  3. rar dosyalari acilmiyor bi kontrol edebilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kontrol ettim ve bir sorun göremedim , rar açma programınızı kontrol edip tekrar deneyebilirsiniz.

      Sil
  4. read me dosyasının içindekiler ingilizce nasıl yükleme yapacaz indirdiğimiz dosyaları yardımcı olurmusunz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , aslında çok basit ingilizce cümleler ve google translate kullanılarak bile kısa sürede halledilebilir. Yine de sorun yaşarsanız dosyayı ozemre92@gmail.com adresine yollarsanız yardımcı olmaya çalışırım.

      Sil
  5. readme klasorundeki içerik ingilizce yükleme yapamıyorum yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  6. Solidworks 2016 yi indirdim fakat ne yaptiysam 16 haneli seri numarasini cikartamadim solidsquad dosyasindan, yardimci olursaniz cok sevinirim

    YanıtlaSil
  7. Merhaba solidworks 2016 yi yukledim fakat ne yaptiysam solidSQUAD dosyasindan 16 haneli kodlari alamadim, yardimci olursaniz cok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. solidSQUAD dosyasını , not defteri ile açmanız gerekiyor.

      Sil
    2. İzleyicileri Güncellemek için Yeni izleyiciler verebilir misiniz acaba ?

      Sil
  8. selemun aleyküm arkadaşlar;
    programı tam indirenlerden biri allah rizası için (lang) doşyasını mail adresime göndere bilirmi? ekşik indirdim sanırım. türkçe kuramamıyorum hata veriyor.

    alisaimeyuboglu53@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. Solid 2017 google drive ile indirdim. Şifre itiyor. Yardım eder misiniz?

    YanıtlaSil
  10. Crack olayından dolayı başımıza bir iş gelmez dimi

    YanıtlaSil
  11. sadece dil kısmı inmiyor mu ?

    YanıtlaSil
  12. hocam toolbox eklentisi çıkmıyor. add-ins'te sadece toolbox library ve toolbox utilities var. toolboxa tıkladığımda configure now diyor. bunun bir çözümü var mıdır?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerlidir , en kısa sürede dönüş yapılacaktır.