En Yeniler
Yükleniyoor...

AutoCad Türkçe Görsel Eğitim Seti İndir

AutoCad Türkçe Görsel Eğitim Seti İndir

AutoCad Türkçe Görsel Eğitim Seti İndir

Web sitemde mühendislik programları ve bunların eğitim setlerine yer vermeye çalışıyorum. Bu yazımda ise AutoCad'i öğrenmeme çok faydası olan görsel eğitim setini sizlerle paylaşıyorum. Set tamamen Türkçe anlatımdır. Ve tüm komutları detaylı olarak anlatmaktadır.




İndirme link'ine gelmeden önce , şu yazılara da bir göz atmanızı isterim.

AutoCad 2017 İndirmek İçin Tıklayınız.

AutoCad 2016 İndirmek İçin Tıklayınız.

AutoCad Alıştırma Çizimlerini İndirmek İçin Tıklayınız.

Ayrıca Görsel Eğitim Setini İndirmeden izlemek için aşağıdaki adresi kullanabilirsiniz.

AutoCad Türkçe Görsel Eğitim Seti İndirmeden İzle

Evet Artık İndirme Linkine Gelebiliriz.

Autocad görsel eğitim seti turbobit üzerine yüklenmiştir. Turbobit'ten dosya indirmeyi bilmeyenler lütfen tık.

Turbobit'ten Nasıl Dosya İndirilir ?



AUTOCAD TÜRKÇE GÖRSEL EĞİTİM SETİ İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ.






Benzer Aramalar:

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerlidir , en kısa sürede dönüş yapılacaktır.