En Yeniler
Yükleniyoor...

Merhabalar - Ayşe Seda

Merhabalar - Ayşe Seda

Merhabalar uzun sürmesini temenni ettiğim bir işe başlarken ilk paylaşımımda kendimden ve yazacaklarımdan bahsetmeye karar verdim :)

Ben ayşe :) okuma yazma öğrendiğim günden beri kitap okuyorum ama okuduklarım hakkında bir şeyler yazmaya karar vereli çok uzun bir zaman olmadı. Kitap okumak her zaman hayatımda büyük bir yer kapladı. Okul hayatım biterken, neden artık bir şeyler yazmıyorum, dedim. Ve başladım:)
Ben okuma alışkanlığımı okulda ya da evde kazanmadım. Hatta nasıl kazandığım konusunda pek emin değilim :) Bulduğum kitabı okuduğumu ve ailemin sürekli hediye kitaplar aldıklarını hatırlıyorum.
Şunu söyleyebilirim ki bugün bilgi birikimim, hayata bakış açım, düşüncelerim vs aklıma gelmeyen ne varsa en büyük sebebi kitaplardır.





Herkes kitap okumalı, kitap okumayan insan olmaz falan demem, öyle bir şey yok. Zevk meselesi kesinlikle. Ama yazmaya başlamama bir sebep de 1 kişi bile olsa 1 kitap okumasına vesile olmak.
Okuduğu yorumlardan, önerilerden kitaba merak uyandırmayı sağlamak.  Bundan sonra elimden geldikçe, kitap okumaya devam ettikçe yorumlamaya sizlerle paylasmaya çalışacağım.

Tekrandan herkese merhabalar :)

Bana ulaşmak isterseniz sosyal hesaplarım ;



Yazdığım kitap yorumlarından anında haberdar olmak için ; sağ taraftan web sitesini takip edebilir , facebook sayfamızı beğenebilirsiniz.


Benzer Aramalar:Kitaplar , Okuduğum Kitaplar , Kitap Tavsiyeleri ,

3 yorum: Bir Yorum'da Sen Bırak

  1. Size de merhabalar , yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Ayşe hanım birçok siteden daha samimi olduğunu düşündüğüm bu siteyi her zaman takip ediyorum.Kitap yorumları da beklediğim bir şeydi.Tavsiyelerinizi bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler :) bende en kısa zamanda başlayacağım:)

      Sil

Yorumlarınız değerlidir , en kısa sürede dönüş yapılacaktır.