En Yeniler
Yükleniyoor...

Blogger Hızlı İçerik İndexlemek - Kaliteli Ping Siteleri

Blogger Hızlı İçerik İndexlemek - Kaliteli Ping Siteleri
Blog yazarlığında içeriğin kalitesi kadar , arama motorlarına hızlı index ' lenmeside önemlidir. Google indexleme işini aslında kendisi hallediyor veya webmaster üzerinden düzenleme yapabiliyoruz. Fakat indexleme uzun sürebiliyor.

Vereceğim ping siteleri ile , arama motorlarına içeriğinizi indexlemeniz sadece bir kaç dakika sürecek. Böylelikle yeni bir konuyu google sonuçlarında ilk veren site siz olabileceksiniz.

Hızlı index almak için bu siteleri ben kullanıyorum ve yararlarınıda görüyorum. Fakat indexleme işinide abartmamak gerekiyor.

Günlük yazdığınız yazılara göre indexleme işlemlerini ayarlayabilirsiniz , fakat tavsiyem günde iki defanın üzerine çıkılmamasıdır. Google bot ları kızdırmak istemeyiz.




En Çok Kullandığım Dört Ping Sitesi

Google Blog Ping : Google 'in sunduğu pingleme sistemidir.

Ping-o-Matic! :    Kaliteli , kolay kullanımı ve en çok tercih ettiğim sitedir.

Pingoat: Kesin sonuç veren bir pingleme sistemi.

Pingler : Günde bir kez kullanım imkanı veriyor.



Size 4 tane pingleme sitesi verdim fakat , ben sadece ilk ikisini kullanıyorum. Deneyip karar vermek size kalmış :)

Herhangi bir sorunda yorum kısmını kullanabilirsiniz.


Tavsiye Yazı : Aramalarda Önce Yazı Başlığınız Görünsün ( Önemli ) - Blogger Seo

Yorum Bırakmayı Unutmayın Lütfen :)


Benzer Aramalar: Blogger , Blogger hızlı içerik , hızlı içerik pinglemek , hızlı içerik indexlemek , blogger indexleme sorunu , index , ping , ping siteleri , index siteleri , içerik indexlemek , google içerik indexlemesi , google bot , seo , hit artıkmak , google da görünmek 

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerlidir , en kısa sürede dönüş yapılacaktır.