En Yeniler
Yükleniyoor...

Microsoft Office 2016 ( Crackli ) Torrent İndir - Aktivasyon - Hızlı

Microsoft Office 2016 ( Crackli )
Torrent İndir - Aktivasyon - Hızlı

Microsoft Office 2016 ( Crackli ) Torrent İndir - Aktivasyon - Hızlı

Microsoft office ; belge oluşturmak , görüntülemek ve düzenlemek için kullanılan en popüler programdır. Bu yazımda ise sizlere Microsoft office ' in 2016 sürümünü indirme bağlantıları ile vermek istiyorum. İndirme torrent platformu üzerinden olduğu için hızlı bir şekilde indirme yapabileceksiniz.







Peki Office 2016 Nasıl İndiririm ?

Office 2016 indirmek için aşağıdaki torrent dosyasını indirip , torrent programında çalıştırmanız yeterlidir. Torrent ' ten dosya indirmeyi bilmeyenler  Torrent ' ten Nasıl Dosya İndirilir ? isimli yazımı okuyabilirler.

Torrent dosyası turbobit üzerinden paylaşılmıştır. Turbobitten dosya indirmeyi bilmeyenler ilgili yazıyı okuyabilirler.

Turbobit'ten Nasıl Dosya İndirilir ?

Microsoft Office 2016 Torrent Dosyasını İndirmek İçin Tıklayınız

Kurulum Notları :.

  • en_office iso’sunu çalıştırdıktan sonra yükleme işlemini yapın.
  • KMS_AUTOLİTE klasörünün içindeki .exe dosyasını çalıştırarak aktivasyonu yapın.
  • Microsoft’un Orjinal Türkçe Dil Paketi’ni İnternet’ten İndirip Maksimum 3 dakika içerisinde Türkçe Yapacaktır.

Yorum Bırakmayı Unutmayın Lütfen :)

Benzer Aramalar: Microsoft office , microsoft office 2016 , office indir , Microsoft office indir , Microsoft office download , Microsoft office torrent , Microsoft office torrentle indir , Microsoft office torrent download , Microsoft office crack , Microsoft office aktivasyonm , Microsoft office 32 bit , Microsoft office 64 bit , Microsoft office kurulum , office 2016 indir , office 2016 torrent , office 2016 torrent indir , office 2016 torrentle indir , office 2016 kurulum , office 2016 crack , office 2016 aktivasyon

9 yorum: Bir Yorum'da Sen Bırak

  1. hocam türkçe dil paketi kurulmuyor,hata veriyor. burdan yükledik diye mi acaba?

    YanıtlaSil
  2. Hocam iso dosyasini bulamadim kurulumu yapamadim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linkleri kontrol ettim sağlam herhangi bir sıkıntı göremedim. Detay için mail atabilir veya tekrar yorum yazabilirsiniz.

      Sil
  3. emre bey dosyanın içinden mp 3 çıkıyor

    YanıtlaSil
  4. merhabalar. dosyayı indirdim fakat bahsettiğiniz en_office iso dosyasını bulamadım. 64 bit klasörü ve activator klasörü bulunmakta. 64bit in içinde de bahsettiğiniz klasörü göremedim. yardımcı olabilirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  5. arkadaşım torrent dosyası için tıklayınız yazısına tıklıyorum reklam çıkıyor reklamı geç diyince gittigidiyorun sayfasına düşüyorum nedir bu saçmalık.?

    YanıtlaSil
  6. türkçe dil paketi kurulmuyor,

    YanıtlaSil
  7. TÜRKÇE DİL PAKETİ KURULMUYOR

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerlidir , en kısa sürede dönüş yapılacaktır.