En Yeniler
Yükleniyoor...

Torrent'ten Nasıl Dosya İndirilir ?

Merhabalar,

Torrent platformu internet bağlantı limitimizi sonuna kadar kullanıp ; ücretsiz ve hızlı bir şekilde dosyaları indirmemizi sağlar. Özellikle boyut olarak yüksek dosyaların indirilmesinde bizlere yardımcı olur. İndirme sırasında bağlantı kopması veya yarıda kesme durumlarında kaldığımız yerden devam edebilmeside en güzel özelliklerinden biridir.

Peki Torrent'ten Nasıl Dosya İndirilir ?

Torrent ' ten dosya indirmemiz için öncelikle bir torrent programına ihtiyacımız vardır. Ben sizler için kendiminde kullandığı µTorrent programının linkini aşağıda verdim. Bağlantıdan tıklayıp indirebilirsiniz.

µTorrent İndirmek İçin Tıklayınız.







Programı indirip bilgisayarımıza kurduğumuzda resimdeki gibi bir görüntü alması gerekiyor.

 µTorrent


Programı kurduktan sonra elimizde birde .torrent dosyamız olması gerekiyor. Oda alttaki resimdekine benzer bir dosya.

Torrent Dosyası



Artık ikinci resimdeki .torrent dosyamızı programımızın içine atarak , indirme işlemine başlayabilir.


Torrent ile dosya indirmek işte bu kadar basit :)

Yorum Bırakmayı Unutmayın Lütfen :)




Benzer Aramalar:  Torrent , utorrent , torrent ile dosya indirmek , torrent indirme , torrent ile dosya nasıl indirilir , torrentle indirme

4 yorum: Bir Yorum'da Sen Bırak

  1. abim ALLAH razı olsun paylaştığın bilgiler çoook faydalı bende mühendislik okuyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim , işinize yaradıysa ne mutlu bana :)

      Sil
    2. mrb torent icin program nerden bulacam

      Sil
  2. mrb emre bey ben torenti indirdim solidworkun torent programini nasil indirecem ve nereden torentini nerden bulacam yardimci olursaniz sevinrim cevba bekliyorum

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerlidir , en kısa sürede dönüş yapılacaktır.