En Yeniler
Yükleniyoor...

Turbobit'ten Nasıl Dosya İndirilir ?

Turbobit'ten Nasıl Dosya İndirilir ?
Web sitemde , link kalıcığı sağlamak için indirme linklerini genelde turbobit üzerinden veriyorum. Ve gelen geri dönüşlere göre çoğu kişi turbobit'ten dosya indirmeyi bilmiyor. Bu yazımda sizlere turbobit'ten nasıl dosya indirilir bunu açıklamaya çalışacağım.

Turbobit'te premium hesabınız varsa indirmeleriniz otomatik olarak başlayacaktır zaten. Fakat premium hesabınız yoksa aşağıdaki adımları takip etmeniz gerekiyor.




Turbobit'ten Nasıl Dosya İndirilir ?

Kısa Anlatım ;

  1. Normal Hızda İndirme
  2. Hayır Teşekkürler Normal İndirme
  3. İşaretle Ben Robot Değilim
  4. 1 Dakika Bekle
  5. İndirilecek dosya tıkla




Detaylı Anlatım ;


Turbobit' ten dosya indirmek için öncelikle ilgili konudaki ilgili link'e tıklıyoruz ve karşımıza fotograftaki gibi bir görüntü geliyor.



premium hesabınız yoksa normal hızda indirme seçeneğine tıklıyoruz. Ve karşımıza aşağıdaki fotograftaki gibi bir sayfa geliyor.



Bu sayfada size premium hesap alıp almayacağınızı soruyor. Ücretsiz indirme istiyorsanız hayır teşekkürler normal indirme ' ye tıklıyoruz. Ve karşımıza aşağıdaki gibi bir sayfa geliyor.




Ben robot değilim seçeneğini işaretleyerek indir butonuna basıyoruz.



1 dk geri sayımı bekliyoruz.


Geri sayım bittikten sonra indirilecek dosya yazısına tıklayarak indirmeyi başlatıyoruz.


Yorum Bırakmayı Unutmayın Lütfen :)

Benzer Aramalar: Turbobit , Turbobitten Nasıl Dosya İndirilir 

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerlidir , en kısa sürede dönüş yapılacaktır.