En Yeniler
Yükleniyoor...

AutoCad Eğitim Seti - Türkçe Detaylı Anlatım

AutoCad Eğitim Seti
Bu yazımda sizlere AutoCad programını eğitim videolarını sunacağım. Autocad mühendislik alanında yaygın kullanılan bir programdır. Mühendislik eğitimi alan her öğrencinin bu programı öğrenmesi , meslek hayatında büyük avantajlar sağlamaktadır.

Program üzerinde kendimizi geliştirmek ve bazı komutları kavramak için , bir yerlerden eğitim almamız gerekiyor. Bu eğitim seti ile evde kendiniz bile AutoCad ' de gelişim sağlayabileceksiniz.

Eğitim setinin dilinin Türkçe olması ve detaylı anlatımları ile aklınızda pek soru kalmayacak.

Seti size , hem indirme linki ile , hemde videoları ayrı ayrı başlıklar altında vereceğim. İster indirerek tüm sete sahip olabilirsiniz. İsterseniz videoları web sitem üzerinden ayrı ayrı izleyerek eğitime devam edebilirsiniz.






Öncelikle AutoCad programına sahip olmayanlar aşağıdaki ilgili yazıya tık yaparak. Programı indirebilirler.

AutoCad 2016 - Full İndirmek İçin Tıklayınız.



Eğitim setine başlamadan önce , aşağıdaki alıştırma çizimlerini edinmenizde de fayda görüyorum. İlgili yazı için lütfen tık.

AutoCad Alıştırma Çizimleri ( 30 Adet )


Evet artık eğitim setine gelebiliriz. Aşağıda eğitim setini başlıklar altında size vereceğim. İlgili başlığa tıklayarak , konu hakkındaki video'ya ulaşabilirsiniz.


Autocad Türkçe Eğitim Setini İndirmek İçin Tıklayınız.

AutoCad Türkçe Eğitim Seti



  1. Açılı Çizim
  2. Array
  3. Array 2
  4. Bazı AutoCad Ayarları 
  5. Bloklar 
  6. Break
  7. Chamfer
  8. Copy
  9. Dimension Style 1
  10. Dimension Style 2
  11. Dimension Style 3
  12. Divide ve Measure
  13. Dosya İşlemleri
  14. Dosya Şablonu Hazırlama
  15. Durum
  16. Ekran Ve Menü Araç Çubukları
  17. Ellipse
  18. Erase
  19. Extend
  20. Fillet
  21. Giriş
  22. Hatch 1
  23. Hatch 2
  24. İzafi Koordinatlar
  25. İzafi Kutupsal
  26. Komut Çalıştırma Yöntemleri
  27. Koordinat Sistemi
  28. Koordinatsız Çizim
  29. Layer1
  30. Layer 2
  31. Limits Komutu
  32. Line
  33. Match Properties
  34. Mirror
  35. Move
  36. Multilane , Multilane Style ve Edit
  37. Mutlak Koordinatlarla Çizim
  38. Nesne Kenetleme
  39. Obje Seçme Yöntemleri
  40. Offset
  41. Pline
  42. Point Ve Point Style
  43. Properties
  44. Rectangle
  45. Rotate
  46. Scale 
  47. Stretch
  48. Style
  49. Text 1
  50. Text 2
  51. Trim



Eğitim seti işinize yaradıysa yorum bırakmayı unutmayınız :)












Benzer Aramalar: Autocad , AutoCad Eğitim Seti , AutoCad Türkçe Eğitim Seti , AutoCad Detaylı , AutoCad Detaylı Anlatım , AutoCad Komutları ,AutoCad Komut Açıklamaları

2 yorum: Bir Yorum'da Sen Bırak

  1. ÇOK İŞİME YARADI TEŞEKKÜR EEDERİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim , değerleri yorumlarınız için ben teşekkür ederim :)

      Sil

Yorumlarınız değerlidir , en kısa sürede dönüş yapılacaktır.