En Yeniler
Yükleniyoor...

HERKESLEŞME-Ayşe Seda Koçak

HERKESLEŞME 

HERKESLEŞME-Ayşe Seda Koçak

Herkese merhaba :)

 Kitap okuyan herkesin bir tarzı olduğuna inanıyorum. Benim de çok belirgin çizgilerle olmasa da bir tarzım var ve herkeste olmayan, bazen sorunlar yaşadığım bir de ön yargım var. Özellikle çok güncel, herkesin elinde olan, tanımadığım yazarları okumak gelmiyor içimden. Olabildiğince erteliyorum böyle kitapları. Bunun doğruluğunu savunmuyorum, hatta bazen zararını da görüyorum çünkü çok fazla şey kaçırıyorum :(




   Bir süredir Tunç İLKMAN'ın Herkesleşme isimli kitabını görüyordum. Son zamanlarda o kadar fazla karşıma çıktı ki en sonunda almaya karar verdim. Geçen hafta sipariş edilenler gelir gelmez ilk işim bu kitaba başlamak oldu ve orta kalınlıkta olan bu kitabı neredeyse 3 saatte bitirdim.

  Kitaba ön yargılarla başladım evet ama ön yargımın kırılıp yerini heyecan, merak duygularına bırakması inanın birkaç sayfa sürdü. Beklediğimin çok üstünde bir kitaptı.

  Kitabın konusu bir hayli farklıydı. Baş karakterimiz Ömer intihar edecektir ve bir arkadaşından ona yardım etmesini ister. Arkadaşı kabul eder fakat bir şartı var. Bir ay boyunca bu zamana kadar yapmak istediği ama yapamadığı her şeyi yapacaktır. Ömer kabul ediyor ve heyecan başlıyor.

  Ömer'in Zeyneb' e olan aşkı, bu aşkın hazin sonu, Ömer'in yaşantısı sizi öyle alıp götürecekki kitap bittiğinde ''ne oluyor ya?''diyeceksiniz.

  Kitaptan en etkilendiğim kısmı fotoğraf olarak koyuyorum. Uzun zamandır hiç kitap okurken ağlamamıştım. İşte bu bölüm bunu başardı.


Şimdiden herkese iyi okumalar :)

İnstagram hesabım için www.instagram.com/aysesedak

Benzer Aramalar:herkesleşme,tunçilkman,kitapkurdu,kitaplarım,kitapaşkı,öğretmen,okulöncesi,kitapokumahalleri,okumahalleri,kitaptavsiyesi,kitapyorumları,blogger,bookstagram,booklover,

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerlidir , en kısa sürede dönüş yapılacaktır.