En Yeniler
Yükleniyoor...

Kürk Mantolu Madonna- Ayşe Seda Koçak

   KÜRK MANTOLU MADONNA

  KÜRK MANTOLU MADONNA

   Sabahattin Ali'ye vurulduğum, bağlandığım kitap olan Kürk Mantolu Madonna ile geldim. Yazarın okuduğum ilk kitabıydı. Okuyalı uzun zaman oldu ve diğer kitapların yolunu açtı. Yıllardır kuşaktan kuşağa aktarılan, her zaman en çok okunan kitaplar arasında olan eser yerini sonuna kadar hak etmektedir.




Sabahattin Ali'nin tüm eserlerinde tek bir kusur bulamayan ben olumsuz tek bir kelime söyleyemeyeceğim sanırım. Konularından ziyade anlatışına, kurduğu cümlelere, betimlemelerine vurulduğum adam.
 
Yazılan her cümlenin altını çizme isteği uyandıran, bazı cümlelerde durup uzaklara daldıran kitap. Aşık olmanın yüceliğini ve gerçekliğini anlatılabilecek en iyi şekilde anlatan kitap. Kitap bittiği zaman kapatıp birkaç dakika düşündüğümü hatırlıyorum. Böyle etkileyici, eşsiz tanımlamak için nasıl bir aşk yaşıyor olması gerekir insanın dedim kendi kendime.
 
Konusuna gelince; Raif Bey içine kapanık, her şeye boyun eğmiş bir karakterdir. Babasının isteği üzerine çalışmak için almanya' ya gider fakat orada sanat galerilerine, konserlere gitmekten başka bir şey yapmaz. Bir gün gittiği bir sergide Kürk Mantolu Madonna isimli bir resim görür ve resimdeki kadın çok ilgisini çeker. Her gün sergiye gitmeye başlar ve bir gün resimdeki kadınla yani maria puder ile karşılaşır. Onu takip etmeye başlar ve hikayemiz başlar. Raif Efendi ona aşık olur.

   Bu büyük aşk öyle güzel anlatılmış ki. Herkese tavsiyedir.
 
  Aşk kitapları beni çok fazla etkilediği zaman konudan ziyade anlatımı sayfa sayfa yazmak istiyorum. Yaşattığı duygular, cümleler... Bu yüzden konudan kısa bahsetmek istedim. Okuyun, okuyun ki hisleri siz de yaşayın.
  

''Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim. Sen bana dünyada başka bir hayatın da mevcut olduğunu, benim bir de ruhum bulunduğunu öğrettin.''

instagram hesabım www.instagram.com/aysesedak

Benzer Aramalar:kitapkurdu,kürk mantolu madonna,okumak,sabahattinali,bloger,kitakurdu,bookstagram,öğretmen,okumahalleri,kitapyorumu,kitaptavsiyesi

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerlidir , en kısa sürede dönüş yapılacaktır.