En Yeniler
Yükleniyoor...

LEYLİM LEYLİM - Ayşe Seda Koçak

LEYLİM LEYLİM



İyi Akşamlar :)

   Okurken bitmesin istediğim, her mektuptan sonra birkaç dakika duraksamak istediğim, derinlere daldıran bir aşk kitabı ile daha karşınızdayım. Leylim Leylim Ahmed arif'in Leyla Erbil için yazdığı mektupların derlemesinden oluşturulmuş bir kitap. Kitabın başında nasıl oluşturulduğu, kitaptaki kişilerin neler düşündüğüne dair bir yazı mevcut.
   Ben mektup okumayı çok seviyorum. Bu kadar etkilenme sebebim bu sanırım. Ahmed Arif yıllarca Leyla Erbil'e karşılıksız bir aşk beslemiş. Öyle ki mektuplardan da anlaşıldığı gibi, Leyla Erbil mektuplara cevap vermedikçe daha fazla yazmış, ulaşmak için her yolu denemiş.
   Bu aşk öyle bir aşk ki, evlenmesi, onu istememesi, hakaret etmesi bile durdurmamış. Birçok mektupta kocasına selam söylemesi bunun açık bir göstergesi.
   Ahmed Arif aşk nasıl yaşanır,aşk nasıl dillenir sorularına cevap vermiş sanki. Her bir cümle altı çizilmek için yazılmış sanki. Aşkını duvarlara yazmak isteyenler kullansın diye. Aşka slogan olsun diye.





   Ben böyle büyük bir aşkla birini sevmek istemem veya sevilmek. Bu bir hastalık sanki. Dermansız bir hastalık, Sindire sindire okunulması gereken bir kitaptı ama ben duramadım, bırakamadım. Daha sonra okumaya ihtiyaç duyacağım bir kitap olacak eminim.
Okuyun okutturun.

Kimselere mecbur olmadım, olmam da. Yiğitliğim ve rivayet olunan erkekliğim bundandır... Ama senin mecburun olmak, beni hiç mi hiç küçültmüyor. Aksine yüceltiyorsun, İNSAN ediyorsun, yaşatıyorsun...

İnstagram adresim www.instagram.com/aysesedak

Benzer Aramalar:leylim leylim,ahmed arif,leyla erbil,işkültür,okumak,kitapokumak,kitap yorumu,kitap okuma halleri,bloger,kitaplarım,öğretmen,iyi ki okuyorum,bookstagram

1 yorum: Bir Yorum'da Sen Bırak

  1. Gerçekten mükemmel bir kitaptı ve çok güzel yorumlamışsınız. Tebrik ediyorum sizi de :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerlidir , en kısa sürede dönüş yapılacaktır.