En Yeniler
Yükleniyoor...

Solidworks Render Nasıl Yapılır ? ( Detaylı Resimli Anlatım )

Bu yazımda çok sayıda soru aldığım bir konuya değineceğim ,  solidworks'te render almak.

Öncelikle render almak veya render yapmak nedir bunu açıklamak istiyorum. Render almak bir nevi çizimin görüntü kalitesini artırarak (parça için seçtiğiniz malzemenin daha detaylı görünmesi , arka sahnenin gerçekliği gibi.. ) resim haline dönüştürülmesi işlemidir.

Özellikle solidworks 3 boyutlu çizim ve montaj aşamasında çıktı almak isteyen kişilerin uygulaması gereken bir yöntemdir.

Render alınmış ve render alınmamış parça kıyaslandığında render alınan parçada ek olarak şu özellikler bulunmaktadır:




- Malzeme seçimi yapılmış
- Renk ataması gerçekleştirilmiş
- Renk ve malzeme seçimine göre parçanın renderı alınmış
- Render alınan parçanın görüntüsü gerçeğe daha yakın, ve göze hoş geliyor.Sunuma hazır.


Renderlenmemiş Görüntü


Solidworks Render Nasıl Yapılır ? ( Detaylı Resimli Anlatım )












Renderlenmiş Görüntü


Solidworks Render Nasıl Yapılır ? ( Detaylı Resimli Anlatım )
















Bilgisayar özelliklerim çok yeterli olmadığı için , basit bir sahne seçimi yaptım. Malzeme içinse bronze seçtim. İki görüntü arasında ki fark çok büyük.


Pekii Solidworkste Render Alma Nasıl Yapılır ?

1. Adım : Çizimimizi açıyoruz.

Solidworks Render Nasıl Yapılır ? ( Detaylı Resimli Anlatım )

2.Adım : Üst menüden ofis ürünleri ardından Photoview 360 seçeneğine tıklıyoruz.

Solidworks Render Nasıl Yapılır ? ( Detaylı Resimli Anlatım )

3. Adım : Görünüm düzenlemeye giriyoruz.

Solidworks Render Nasıl Yapılır ? ( Detaylı Resimli Anlatım )


4.Adım : Sağ tarafta açılan menü'den malzeme seçimi yapıp onaylıyoruz.

Solidworks Render Nasıl Yapılır ? ( Detaylı Resimli Anlatım )


5. Adım : Tekrar üst menüden sahne düzenlemeye giriyoruz ve istediğimiz sahneyi seçerek onaylıyoruz.
Solidworks Render Nasıl Yapılır ? ( Detaylı Resimli Anlatım )

6. Adım : Yine üst menüden seçenekleri tıklayarak resim boyutu ve kalitesini belirliyoruz. Görüntü kalitesini artırmak için HD (16:9) seçeneğini seçebilirsiniz.

Solidworks Render Nasıl Yapılır ? ( Detaylı Resimli Anlatım )

7. Adım : Tekrar üst menü'den son işleme komutunu kullanarak , resmin işlenmesine başlıyoruz. Bilgisayar gücüne ve istenilen özelliklere göre render işleminin süresi uzayabilir.

Solidworks Render Nasıl Yapılır ? ( Detaylı Resimli Anlatım )

8. Adım : Render işlemi tamamlandıktan sonra , resmi kaydet butonu ile istediğimiz yere kaydediyoruz.

Solidworks render işlemi bu kadar basit , artık daha canlı görünümler ile parçalarımızın görüntülerini alabiliriz.

Benzer Aramalar: Solidworks , render , render alma , render yapma , renderlemek , solidworks render nasıl yapılır , photoview 360 , solidwork photoview 360

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerlidir , en kısa sürede dönüş yapılacaktır.