En Yeniler
Yükleniyoor...

Bir Yazıya İlk Yorum Yapan Kişi Siz Olun - Blogger Seo


Bir Yazıya İlk Yorum Yapan Kişi Siz Olun - Blogger Seo
Eğer bir blogunuz varsa eminim benim gibi daha fazla nasıl populer olurum ve daha fazla okuyucuya nasıl ulaşırım derdini taşıyorsunuzdur.Tabii bunları gerçekleştirmenin birden fazla yolu var ve bunların en başında da blog yorumlamak geliyor.Peki yüksek hitli bloglara bırakılan yorum her zaman aynı etkiyi gösterir mi?




Bunun cevabı elbette hayır.Çünkü “bayatlamış yazıya” bırakılan yorum her zaman etkili olmayabilir..Fakat bir yazıya ilk yorumu siz bırakırsanız diğer yapılacak yorumları da şekillendirebilir ve ilk olarak dikkat çeken sizin linkiniz olabilir.Kendi tecrübelerimle söyleyebilirim ki yazıya yaptığım ilk yorumdan daha fazla back link aldım ve eğer ilk yorumu ben yapamadıysam yapılan ilk yorum sahibinin de web sitesine giriş yaptım.



Peki SEO açısından ilk yorumu yapmak bu kadar önemliyse yazının yayınlanma zamanını nasıl takip edeceğiz?


Elbette sayfaya giriş yapıp F5 e sürekli basarak yazı takip etmeyeceğiz.İlk kullanacağımız yöntem Google Alert.

Yeni Alert Oluşturun
Google hesabınız açıkken http://www.google.com/alerts adresine girin
Karşınıza çıkan kutucukları aşağıdaki gibi doldurun.
Arama Sorugusu:İlgili kelimenizi yazın
Sonuç Türü: Her şey olarak seçin
Ne Sıklıkta:Çıkar çıkmaz ı seçin
Kaç Tane:Yalnızca en iyi sonuçlar ı seçin
Dağıtım Hedefi:Oluşturduğunuz bu alert in hangi mail adresine gönderilmesi gerekiyorsa o mail adresini yazın.
Böylece seçtiğiniz kelimeye bağlı yazılar google tarafından indexlenir indexlenmez tarafınıza mail olarak gelecek.

Bir Yazıya İlk Yorum Yapan Kişi Siz Olun - Blogger Seo


Yazı google tarafından indexlenip size mail atılana kadar aradan geçen sürede başkaları siteye girip yorum atabilir.Bu durumu önlem olarak da oluşturduğunuz alert in önizlemesini kontrol ederek diğer okuyucuların önüne geçebilirsiniz.

RSS Beslemelerini Kontrol Edin

Yukarıdaki yöntemden daha etkili bir yöntem rss beslemelerini takip etmek.Favori RSS programınıza ilgili siteyi ekleyin yazı yayınlanır yayınlanmaz haberiniz olsun ve ilk yorum yapan da siz olun.

Sosyal Medyadan Takip Edin

Çoğu web sitesi otomatik yayınlama özelliğini kullanır.Yalnız her site için bu geçerli değildir.Bu yüzden bu yöntemi kontrol ederek kullanmanızda fayda var.

Ben kendim Google Reader üzerinden RSS olarak takip ediyorum.Size de bu yöntemi kullanmanızı tavsiye ediyorum.

Yazılara ilk yorum yapmanın ziyaretçi trafiğini artırdığını düşünüyor musunuz?


Benzer Aramalar: Blogger , Blogger Seo , Blogger Eklentileri , Hit artırmak , google 'da yükselmek

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerlidir , en kısa sürede dönüş yapılacaktır.