En Yeniler
Yükleniyoor...

Başarının Sırrı – Büyük Hedefler Koymak

Başarının Sırrı – Büyük Hedefler Koymak

hedef_koymak
Bu yazım da başarılı olmak için konulacak hedefleritartışacağız. Ama öncesinde başarının uykuya etkisi ile alakalı yazımı okumadıysanız , bir bakmanızı tavsiye ederim.


Yukarıda ki yazıda , günlük uyuma saatlerinizi düzenlemeniz ve ömrünüzde kazandığınız 10 yılı hayalleriniz , hedefleriniz ve istekleriniz doğrultusun da kullanmanızı konuşmuştuk. Fakat hepimiz biliyoruz ki başarılı olmak sadece az uyumak değildir. Az uyumak sizi hedefinize götürecek bir kapıdır. Bu kapıdan geçmek ise büyük hedeflerle olur ancak.




UYKUNUZU KAÇIRACAK HEDEFLER KOYUN

Hedefleriniz küçük olmasın , her zaman en iyisini isteyin. Mesela ben iyi bir mühendis olacağım demeyin. Ben en iyi mühendis olacağım, dünyanın en iyi mühendisi ben olacağım …

Çünkü ucu açık konulan hedefler bir yerde son bulur.

İyi bir mühendis olmak ; kime göre iyi bir mühendis olmak veya iyi bir mühendisin tam şartları nedir ?

Sonuç olarak sizden daha iyileri her zaman vardır.

Fakat en iyisi siz olursanız , şartları siz belirlersiniz. En kelimesinin anlamı sizde hayat bulur. Ve artık insanlar sizi takip etmeye , sizin yolunuzdan yürümeye ve sizi örnek almaya başlarlar.

EVET HER İNSAN EN OLAMAZ


Biliyorum çoğumuz ‘en’ değiliz , çoğumuz da ‘en’ olamayacağız. Fakat bir hedefimiz var ; en iyisi olmayı istemek , en iyisi olmaya yaklaşmanın ilk adımıdır.

Mesela ben kendimle ilgi bir hayalimden bahsedeyim sizlere ;

Dünyanın en iyi blog yazarı ben olayım ve insanlar benim yazdıklarımdan işte bunu o yazmış desinler istiyorum. Hefim en iyi blog yazarı olmak ama;
En iyi blog yazarı benmiyim ?  - Hayır
En iyi blog yazarı olabilirmiyim ? – Neden olmasın.

Hedefim doğrultusunda araştırıyorum , okuyorum , öğreniyorum. Kendime ait bir tarz oluşturmaya çalışıyorum. Ve bu doğrultuda biliyorum ki  en iyi blog yazarı olamasam bile ( ki olacağım ) iyiler arasında yer alacağım.

KÜÇÜK DÜŞÜNMEK İNSANI KÜÇÜLTÜR


büyük-hedeflerKüçük düşünmeniz için bir sebeb yok. Düşünmek parayla değil  ve kimse düşündüğünüz için sizi suçlamaz. O zaman bırakın küçük düşünmeyi ve yapabileceğinizin en büyüğünü düşünün. Kim olduğunuzun veya ne istediğinizin hiçbir önemi yok. Dünya başarı hikayeleri ile dolu. Hepsnin ortak noktası büyük düşünmek ve bu doğrultuda çalışmak.


Hayalleriniz uğruna uykularınız kaçsın , yemek bile aklınıza gelmesin. Ama büyük düşünün…

BIRAKIN BOŞ İŞLERİ VE HAYALLERİNİZE BAKIN


Gerçekten keyif aldığınız ve sırf kendiniz istediğiniz için bir işle uğraşmışsanız bilirsiniz. Onun kadar keyifli hiçbirşey yoktur. Başarısız olsanız bile bu keyif verir size. Çünkü o işle uğraşmayı seviyorsunuzdur.
O halde neden boş işlerle vaktinizi harcıyorsunuz ? Deneyin , hayallerinizi gerçekleştirmeyi deneyin. Başarısız olun , ama yaptığınız işten keyif alın.

Dünyanın büyük düşünenlere ve bunu gerçekleştirecek gücü kendin de hissedenlere ihtiyacı var


Saygılarımla ,

Benzer Aramalar: uyku , uyku düzeni , kişisel gelişim , başarı , başarının sırrı , başarılı olmak için , hayaller , hayalleri gerçekleştirmek

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerlidir , en kısa sürede dönüş yapılacaktır.