En Yeniler
Yükleniyoor...

BİR OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENİNİN GÜNLÜĞÜ-1



BİR OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENİNİN GÜNLÜĞÜ-1




Herkese merhaba :)
     Kitap yorumlarıyla başladığım paylaşımlarıma neden mesleğim hakkımda bir şeyler eklemeyeyim dedim ve ara ara okul öncesi hakkında, hem meslektaşlarımın duygularına tercüman olacağına inandığım, hemde aday öğretmenlerin işine yarayacak konulardan bahsetmeye karar verdim.
     Ben okul öncesi bölümü 4. sınıftayım. Bitmesine çok az bir zaman kala  hem  dersler ve uygulamalar, hem de staj hakkında paylaşımlar, gerçekten yaratıcı olduğunu düşündüğüm etkinlikler ve okul hayatım boyunca yaşadığım zorluklardan bahsetmek istiyorum. Ayrıca ek olarak bir süredir özel bir kreşte yarı zamanlı olarak çalışıyorum. Bu kadar kısa zamanda bile o kadar fazla anlatacak şey var ki yazmak için sabırsızlanıyorum.
     Yazılarıma başlamadan önce şimdiden meslektaşlarıma sesleniyorum. katıldığınız, katılmadığınız, eklemek istediğiniz her hangi bir düşünce olursa bana yorum yazabilirsiniz :)
     İlk yazımı tanıtım yazısı olarak paylaşmak istiyorum. Açık söylemek gerekirse büyük bir hevesle başlamadım bölüme. Ama çocukları oldum olası sevdim ve iyi anlaştım. Neden olmasın deyip yazdım ve bölüm geldi :)




     İlk sene daha çok genel derslerle geçti. Lisenin uzantısı diyebiliriz hatta bu nedenle ne olduğunu pek anlayamadım. İkinci sene geldiğinde birdenbire öyle bir düştüm ki olayın içine aman Allahım ne oluyoruz dediğimi hatırlıyorum. 
    İlk etkinlik yazmamız, ilk çocuk şarkıları, ilk parmak oyunları, planlar vs vs vs hatta ilk parmak oyunu öğrendiğimiz derste ömür boyu aklımdan asla çıkmayacak olan parmak oyununu tam 50 kez söylemiştik. Ders sonunda öyle bir durumdaydık ki :) Buradan parmak oyununun sahibi arkadaşımıza teşekkür ediyorum. Çember çember çembercik hep bizim için en üst sırada olacak :) 
   Yazılan tek bir etkinlik hakkında 1 ders boyunca konuştuğumuzu biliyorum. Gözde Hocam sağolsun bugün böyle etkinlikler yazabiliyorsam, en ince ayrıntısına kadar düşünüp en mükemmeline uğraşıyorsam sayesindedir :) Çok zorlu geçen 2. sınıfın sonunda ahşap, plastik, örgü, karton, kumaş, dolgu onlarca oyuncağım vardı. Hepsinide ben yapmıştım. Onlarca etkinliğim vardı ve iyi ki yazmışız hepsini diyorum ( yazarken o kadar gereksiz geliyordu ki ).Staja başlayınca 1 etkinlik bile çok önemli oluyor.
   3. sınıf en zoruydu. Hem uygulamalar hem staj hem teorik dersler. Ama staja ayrı bir başlık atıp yeni bir paylaşım yapacağım. Bir paragrafla hakkını yemek istemiyorum :) 
   Ve sonra ne zaman bitecek diye başladığım şu okulun son aylarına giriyorum. Acaba öğrenebilecek miyim, dersleri geçebilecek miyim gibi onlarca sorunun döndüğü yıllar o kadar hızlı geçti ki. 
   ŞİMDİ AKLIMDA TEK BİR SORU VAR BEN NE YAPACAĞIM ?


Benzer Aramalar:okul öncesi öğretmeni,okul öncesi,okul öncesi öğretmeninin günlüğü,öğretmenlik,okul öncesi,anaokulu,okul öncesi ve öğretmen,preschool,öğretmen,okul öncesi eğitim,okul öncesi

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerlidir , en kısa sürede dönüş yapılacaktır.