En Yeniler
Yükleniyoor...

KADINSIZ ERKEKLER-Ayşe Seda Koçak

KADINSIZ ERKEKLER




Herkese merhaba :)

    Sürekli kitap okumama rağmen paylaşım yapamıyorum bu sıralar. Çünkü dönem bitmek üzere ve ödevler, raporlar, sınavlar üst üste geldi.  Son sınıfın bu kadar zor ve yoğun olacağını tahmin etmiyordum gerçekten. KPSS'ye hazırlanmıyor olmama rağmen bu kadar yoğunsam hazırlansam neler olurdu gerçekten düşünemiyorum.




   Kadınsız erkekler, yazarın okuduğum ilk kitabı. Yazarın oldukça fazla kitabı var. Sosyal medyada sık görmeye başlayınca merak edip almaya karar verdim Bu kitabı seçmemin tek sebebi adı aslında bayağı ilgimi çekmişti :)

   Kitabı neredeyse 1 haftada bitirdim. Orta kalınlıkta olmasına rağmen bu kadar uzun sürmesinin tek sebebi gerçekten hiç ama hiç beğenmemiş olmam. Normalde bir yazara tek bir kitap üzerinden yorum yapmaktan kaçınırım. Bu yüzden bir kitabını daha okuyacağım. Her okurun farklı bir tarzı olduğunu düşünüyorum. Bu kitap ne yazık ki benim tarzım değildi.

   Kitap birçok hikayeden oluşuyor. Kadınsız erkekler ismi kitabın ana teması. Herbiri birbirinden bağımsız kadınsız erkeklerin kısa hayat hikayelerinden bahsediyor. Herbir hikayede aldatmaktan bahsediliyor ancak alışılmışın dışında aldatma hikayeleri bunlar.

   Kitabın tamamına olumsuz yorum yapmak istemiyorum. İçinde çok beğendiğim bir kaç cümlede bulunuyor. Ne yazık ki bu kitap yazara karşı bir önyargı oluşturdu bende.Okuyacağım diğer kitabının bu önyargıyı kırmasını umuyorum.

''Kadınları yitirmek böyle bir şeydi. Salt gerçekliği yaşarken, o gerçekliği unutturan özel anlar, yalnızca kadınların sağladığı bir şeydi.''

Tüm kadınların yalan söylemek konusunda doğuştan gelen özel bir yeteneğe, adeta bunu mümkün kılan bağımsız bir organa sahip olduklarına inanıyordu.

Şimdiden iyi okumalar :)

İnstagram hesabım için www.instagram.com/aysesedak





Benzer Aramalar:kadınsızerkekler,okuduğumkitaplar,kitaptavsiyesi,kitapyorumları,okumahalleri,kitapkurdu,kitapokumak,kitapaşkı,kitapsevgisi,okulöncesiöğretmeni,harukimurakami

4 yorum: Bir Yorum'da Sen Bırak

Yorumlarınız değerlidir , en kısa sürede dönüş yapılacaktır.