En Yeniler
Yükleniyoor...

BİLİNMEYEN BİR KADININ MEKTUBU - Ayşe Seda Koçak


BİLİNMEYEN BİR KADININ MEKTUBU

 BİLİNMEYEN BİR KADININ MEKTUBU


Uzun sayılabilecek bir aradan sonra herkese iyi akşamlar :)
 
Ocak ayının son gününde, tüm ocak ayı boyunca 17 kitap okumuş olmanın gururuyla geldim. Stefan Zweig beni her zaman çok etkileyen, pişman etmeyen bir yazardı. Daha öncede kitaplarını okudum ama hiç biri bu kadar işlememişti içime.




 Bilinmeyen bir kadının mektubu tam da adından anlayacağınız gibi uzun bir mektup. Küçük bir çocukken evlerinin karşısına taşınan yakışıklı, çapkın bir delikanlıya aşık olup 11 yıl boyunca takıntılı, mantıksız ve sonsuz bir şekilde bu aşkın peşinden koşan bir kadının mektubu.
 
Yıllarca adını bile söylemeden her köşe başında, her adımında, uyumadan onun yollarını gözleyen çocuk ve çocuk büyüdükçe onunla beraber büyüyen bir aşk. Karşılık beklemeksizin yıllarca hayal kuran bir çocuk...

 Genç bir kadın olduktan sonra bile onun peşini bırakmayıp kim olduğunu asla söylemeden ondan bir çocuk yapmak, Ondan bir parça olduğu için o çocuğa tapmak...
 
Çocuğunun öldüğü gün bu mektubu yazmak ve yollamak...

Az sayfalı ama bin sayfalı bazı romanlara taş çıkaracak bir kitap olmuş. Kitap bittiğinde aşk bu olmamalı dedim. Hiç bir erkek böyle bir aşkı hak etmez dedim. Belki de böyle tutkuyla, hastalıkla birine bağlanmaktan korktuğum için aşka pek fazla inanmadığımı fark ettim.

 Her kadının okuyup asla böyle aşık olmaması gerektiğini anlaması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum :)

Şimdiden iyi okumalar

 İnstagram adresim için www.instagram.com/aysesedak

Benzer Aramalar:kitapkurdu,okuduğumkitaplar,stefanzweig,bilinmeyen bir kadının mektubu, okumak,kitapyorumu,kitaptavsiyesi,okuduğumkitaplar,öğretmenkitapları,kitaplık,kitapsevgisi

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerlidir , en kısa sürede dönüş yapılacaktır.