En Yeniler
Yükleniyoor...

KIRMIZI SAÇLI KADIN - Ayşe Seda Koçak

KIRMIZI SAÇLI KADIN


KIRMIZI SAÇLI KADIN-Ayşe Seda Koçak

Herkese merhaba

Son hızla okumaya devam ediyorum. Hatta neredeyse günde bir kitap bitiriyorum. Gerçi orta kalınlıkta veya ince olmaları işimi kolaylaştırıyor. 5 haftalık tatil boyunca en az 15 kitap okumak istiyorum. Umarım her birini paylaşabilirim sizlerle. Yeni okuduklarım dışında son 1 senedir çok fazla okunan, güncelliğini koruyan bir kitabı yorumlamak istiyorum bugün.



Orhan Pamuk’ a olan önyargım bu zamana kadar kitaplarını okumama engel olmuştu. Geçtiğimiz yaz kitap çok fazla meşhurken bir arkadaşımda denk geldim. Çok fazla övünce dayanamadım ve okumaya karar verdim. Yolculuk sırasında başladığım kitabı kısa bir zamanda, tabiri caizse tek nefeste okudum. Orhan Pamuk’la tanışma kitabım sınavı geçti :)

Kitaba gelirsek, konu itibariyle kesinlikle sürükleyici ve farklı olduğunu inkar edemem. Aralarında yaş farklı bulunan iki insanın, yasaklı bir aşk yaşamasıyla başlayan hikaye beklemediğimiz şekilde devam ediyor. Baba-oğul ilişkisi, aşk, kader, kin… bir çok konu iç içe geçerek verilmiş. Kitapta o kadar fazla tesadüf olay var ki bir süre sonra yok artık diyorsunuz. Kadere inanmama rağmen kitapta anlatılanı çok abartı buldum ve bir süre sonra inandırıcılığını yitirdi benim için.

Kitabın ilk bölümleri çok güzel gitti ancak sonlara doğru sanki hızlandırılmıştı, özet tadı vermeye başladı. Orhan Pamuk’un okuduğum ilk kitabı olduğu için yazarın genel tarzı hakkında bilgim yok ancak merak edip baktığım yorumlarda diğer kitaplarına göre daha vasat bulunmuş.
Şunu itiraf etmeliyim ki sonu hiç beklemediğim şekilde bitti.Sürükleyiciliğine on puan :)
Puanım 7

Şimdiden iyi okumalar 

 

Benzer Aramalar:kitapkurdu,orhanpamuk,kırmızısaçlıkadın,kitapyorumları,kitaptavsiyesi,okumahalleri,kitapaşkı,güncelkitaplar,benimkitaplarım,okumak,okur,okuyucu,yorumcu

3 yorum: Bir Yorum'da Sen Bırak

Yorumlarınız değerlidir , en kısa sürede dönüş yapılacaktır.