En Yeniler
Yükleniyoor...

Facebook daki En İyi Müzik Paylaşım Grubu





Facebook da ki En İyi Müzik Paylaşım Grubu 




Facebook daki En İyi Müzik Paylaşım Grubu







        Uzun zamandır acaba eski müziklerde hala kendini bulan insanların paylaşım yaptığı bir müzik grubu var mı diye bir araştırma yaptım. Ancak grubu kurmaktan sonra ileriye gidilmediğini gördüm. Tüm insanların rahatça müzikler paylaşabileceği hemde başkalarının paylaştıklarını görerek bu şarkı da güzeldi unutmuşum bak hatırladım diyebileceği bir grup olsun diye bu grubu kurdum. 








    Muhtemelen benimle aynı düşünce de olan insanları bulabilirim diye bu yazımı da yazıp daha çok kitleye ulaşmak istedim. Grupta kural yok. Sadece güzel müzikler paylaşılması ve saygı çerçevesi içinde yorumlar yapılması tek amacım şu anda. İlerleyen zamanlarda grup büyüdükçe daha güçlü bir şekilde birçok insana ulaşacağıma eminim. 


    Umarım emeğimin karşılığını alırım. Sizlerde böyle bir aileye katılmak istiyorsanız aşağıda yazan Unutulmaz Müzikler Kervanı yazısına tıklamanız ve beğenmeniz yeterli. Biliyorum sizlerinde aklınızın bir köşesinde değer kazanmasını istediğiniz şarkılar vardır. Bunları bir şekilde gün yüzüne çıkartmanın zamanı geldi. Şimdiden çok teşekkür ederim. :)




UNUTULMAZ MÜZİKLER KERVANI
























Benzer Aramalar:En iyi müzik paylaşım grubu,facebook müzik kutusu,müzik ruhun gıdasıdır,en iyi müzikler facebook,en iyi müzikler sayfası,müzik ve yaşam,müziksiz asla,türk sanat müziği,türk halk müziği,rock müzik,facebook müzik grubu,müziksiz asla,neşet ertaş,selda bağcan,ahmet kaya,musa eroğlu,yusuf hayaloğlu,ahmet şafak,şarkı sözleri,zara,kubat,cengiz özkan,ismail tunçbilek,barış manço,cem karaca,mfö,90 lar müzikleri,80 ler müzikleri

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerlidir , en kısa sürede dönüş yapılacaktır.