En Yeniler
Yükleniyoor...

Zülfü Livaneli-Son Ada

Zülfü Livaneli-Son Ada


    Ah Zülfü Livaneli Ah.Yine her zamanki gibi biz okuyucuları şaşırtmayı başardın.Normalde kitap okumayı sevmeyen ben bir gece yarısı büyük bir şevkle kitap okumaya karar verdim.Tozlu raflarda bulunan kitaplara göz atarken Zülfü Livaneli'nin Son Ada kitabı gözüme ilişti.Elime aldığım andan itibaren sıcaklığı bile içimi ısıtmaya yetmişti.Önce kitabın kapağını elimle temizledim ve bütün heyecanla okumaya başladım.

Kapak Fotoğrafı

    O kadar sürükleyici bir kitaptı ki normalde ben bir kaç kitap okumuş olarak hayatımı devam ettirirken 2 günde bu eşsiz eseri bitirmeyi becere bilmiştim.Belki ismi içimi ısıtmıştı kendimi bu kitabın isminde bulmuştum.Herkesin sığınmak isteyeceği bir limanı yada adası vardır illa ki.Bende tüm yolları denedikten sonra bir adanın sıcaklığında derinlere dalacağımı hissediyordum galiba.Ama okumaya başladıktan sonra çok ütopik bir kitabın içinde kendimi bulduğumu anladım.




    Kitap bir adada yaşayan insanların mutlu bir şekilde yaşantısını anlatıyordu.Tüm iletişim araçlarından uzak doğayla iç içe kuşların,böceklerin kısacası orman da yaşayan hayvanlarla dostane ilişkilerin kurulduğu herkesin hayalini süsleyen bir adaydı bu.Ama gelin görün ki bir zaman sonra bir tehlikeyle karşı karşıya kalan ada sakinleri olayların bu raddeye geleceklerini hesaba katmıyorlardı.Sadece içlerinde biri en başından beri başlarına gelecek büyük felaketleri seziyor ve insanları uyarıyordu.Yazar adlı kahramanımız elinden gelen her şeyi yapmış olsa bile yine de insanların gözünü açamıyordu.

Martı Şiiri



    Benim bile sıkılmadan bıkmadan okuduğum bu kitabı herkese tavsiye ediyorum.Yazarın Zülfü Livaneli olması zaten daha önceden okumuş olduğum Serenad adlı kitabın aklıma gelmesiyle yine güzel işler yaptığından bir kez daha emin oldum.Daha çok politik bir roman olan bu kitapta birçoğunuz kendini bulacak ve bir sonraki sayfaya geçmek için can atacaksınız.


   Geceleri uykumun ağır bastığı zamanlar bile kitabı düşünüyor içimdeki nefreti gizleyemiyordum. Evet arkadaşlar bu kadar sürükleyici ve mükemmel bir roman okumanızı şiddetle öneririm.Kitabın sonunda bana hak vereceksiniz.




Benzer Aramalar:Zülfü Livaneli,Son Ada,Kitap Yorumları,Politik Roman,Zülfü Livaneli Son Ada,Zülfü Livaneli Serenad,Son Ada özet,Kitap özetleri,Son Ada kitap yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerlidir , en kısa sürede dönüş yapılacaktır.