En Yeniler
Yükleniyoor...

Adam Fawer - Olasılıksız


Adam Fawer - Olasılıksız

Adam Fawer - Olasılıksız






    Nedense kitaba başlayıp ilk sayfalarını okuduğumda benlik bir kitap olmadığını düşünmüştüm. Ama internetten yaptığım araştırmalar sonucunda kitabın mükemmel olduğuna dair yazılar okudum ve devam etmeye karar verdim. İyi ki de devam etmişim. Kitap aslında İkiz kardeşlerin başından geçen bir olayı anlatıyor. Baş kahraman olan David Caine aklından her türlü olasılık oranlarını hesaplayıp buna göre davranan bir kumarbaz. Bu şekilde para kazanıyor. Ancak işler bir anda aleyhine dönüyor ve yüklü miktarda kumar borcu oluyor. Bu kumar borcunu ödemek için de üniversite hocasından iş istemek için görüşmeye gidiyor ve büyük bir deneyin deneği oluyor. Ve olaylar başlıyor.


    Benim en çok sevdiğim kitap özelliği sonunun hiç tahmin etmediğim şekilde bitmesidir. Ve bu kitapta da öyle oldu ve kitabın son satırını okuduğumda kazanılmış bir zafer var gibi gülümsedim. Bana göre hikayenin iyi karakterleri David Caine, ikizi Jasper Caine, Nava, Rahibe, Julia, Crowe da bu listeye dahil edebilirim. Kötü karakterler ise Tversky, Forsythe, Grimes, Kozlov ve aklıma gelen diğer karakterler. 


    Bu kitaba puan verecek olsam 8.1/10 derdim o derece güzel kitap. İyi ki okumuşum dersiniz. :)











Benzer Aramalar:adam fawer,olasılıksız,adam fawer olasılıksız kitap yorumu,olasılıksız kitap yorumu,david caine,jasper caine,nava,crowe,grimes,sergey kozlov,forstyhe,tversky,dalton,kitap kurdu,kitap yorumları,olasılıksız kitap özeti,olasılıksız kitap yorumu pdf,olasılıksız kitap yorumu indir,adam fawer oz,adam fawer empati,adam fawer olasılıksız pdf,adam fawer son kitabı

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerlidir , en kısa sürede dönüş yapılacaktır.