En Yeniler
Yükleniyoor...

AYLAK ADAM - Ayşe Seda Koçak

AYLAK ADAM

AYLAK ADAM-Ayşe Seda Koçak

Herkese merhabalar :)

  Bir süredir paylaşım yapamıyorum. Üst üste gelen işlerim, derslerim ne yazık ki burayı biraz ihmal etmeme sebep oldu. Ama bu süre içinde kitap okumaya devam ettim ve yorumlayacak bir sürü kitap birikti :)




  Kasım ayı sonunda aralık için okunacaklar listesi hazırlamıştım. Listenin neredeyse tamamını okudum hatta fazladan 5 kitap daha okudum. Hedefe ulaşmanın haklı gururu ile ocak ayına daha enerjik, daha yüksek hedeflerle girmeyi düşünüyorum. Yeni kitaplarım yolda sabırsızlıkla bekliyorum.

  Bugün geçen ay listemde olmayan ama takipçilerimin ısrarla okumamı istediği için öne aldığım  Aylak Adam hakkında konuşmak istiyorum.

  Öncelikle kendi izlenimlerimden bahsetmek istiyorum. Kitap çok kalın değil ama okumama çok uzun sürdü. Her bir sayfayı sindirerek okumak istemem neredeyse 2 katı yavaşlıkta okumama sebep oldu :) Çavdar tarlasında çocuklarla benzerlikleri olduğunu düşünen takipçilerim kadar benzerlik yakalayamasam da evet ortak noktaları vardı.

  Kitabın ana teması ''yalnızlık'' . Düşündüğünüz gibi fiziksel bir yalnızlık değil, duygusal yalnızlık. Ana karakterimiz C. her şeye karşı. Düzene, hayata, insanlara, olaylara. Tüm düzene meydan okuyor. Kitap boyunca C. kendi içinde konuşup insanların en düşünmediğimiz yanları hakkında kendisi ile tartışıyor.

  Kitabın tamamında C. nin iç konuşmaları devam ediyor. Yazar bu konuşmalarla yalnızlığın insanı nasıl bir duruma getirdiğini anlatmaya çalışıyor. Karakterimiz kitap boyunca sürekli bir yerlerde doğru kişiyi ve gerçek sevgiyi arıyor. Kendimle ortak bulduğum tek kısmı buydu karakterin. Hepimiz gereçk sevgi için çabalamaz mıyız zaten?

  Kitapta çok farklı tanımlamalar mevcut. Kendimize ders çıkarıp, üzerinde düşünülecek cümlelerden en beğendiklerimi, en kendimi bulduklarımı paylaşmak istiyorum. Kitabı herkese tavsiye ediyorum. puanım 7.3/10

  Şimdiden iyi okumalar :)

Bence insanın adı onunla en az ilgili olan yanıdır. Doğar doğmaz, o bilmeden başkaları veriyor. Ama yapışıp kalıyor ona. Onsuz olamıyor.


Bir gün sana dünyada dayanılacak tek şeyin sevgi olduğunu öğretecem.


...Belki de insanlar kendi kendilerini düşünmek, hayaller kurmak için yeteri kadar yalnız kalamadıklarından anlayışsız oluyorlardı...

İnstagram hesabım için www.instagram.com/aysesedak

Benzer Aramalar:aylak adam,yusuf atılgan,kitap yorumları,kitap tavsiyesi,okuduğum kitaplar,okulöncesi öğretmeni,kitaplarım,kitap kurdu,kitap sevgisi,kitap okumak,okuma halleri,

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerlidir , en kısa sürede dönüş yapılacaktır.